luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fem år i tandläkarcelibat

Kategori: My life..

Fem år sätter sina spår...
Det var inte så illa i det stora hela, men jag har två hål som bör lagas
ganska så omgående och det känns sådär, återbesök redan nästa torsdag...
Jag tror visserligen att alla tandtroll fått jobba mer i motvind de senaste åren än vad de behövt innan. Dels så är jag ganska noga med att peta tänderna, både med sticka och tråd, jag borstar dem minst två gånger om dagen och jag äter inte alls lika mycket godis och sötsaker nu som förut.
Men jag får ta det lugnt med borsten.. är tydligen lite hårdhänt åt mitt stackars tandkött (som för övrigt mådde utmärkt).
Fått receptbelagd flour och order om mjuk tandborste.
Nu vet ni allt om min munhygien.
Punkt.

Kommentarer

  • Karies och Baktus säger:

    Med hårt jobb når man långt på 5 år....

    2009-05-08 | 23:03:25

Kommentera inlägget här: