luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Femte gången gillt...

Kategori: My life..

Bedövad. I ett töcken. Oj oj.

Idag har jag haft en lååååång eftermiddag...
2,5 timmar och 5 bedövningssprutor senare så har jag iaf åstadkommit
en provisoriskt lagad tand.
Jag kommer va bedövad tills imorgon.

Sitter och jobbar undan på jobbet nu så här efter stängningstid.
Det är rätt mycket nu.. 44 pers på Jonas visning idag.
Och mer blir det.. Men jag stormtrivs!

Kan iaf berätta att jag och A-K faktiskt kom ut på springturen imorse!
Det kändes riktigt bra tycker jag!
Värre för A-K.. hon måste ha dragit på sig en sträckning i höftböjaren.
Halta Lotta.
Du kommer igen - det lovar jag!

Nu ska jag åka till älsklingen på fraggelberget!
Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: