luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kulande kulla?

Kategori: My life..

Sällan har jag fått skratta så mycket som jag gjorde idag!
Vilka festliga arbetskamrater jag har...

Kom precis hem från en utbildning i Örebro, har sprungit genom
duschen och nu ska jag packa det sista inför buan!
Ska inte sitta still mer än just nu när jag skriver, annars lär jag nog somna.

Om ni går i skogarna runt Stockgropen får kan ni vässa öronen och lyssna efter mitt kulande.. Man vet ju aldrig vad jag får för mig när jag blir fäbodjänta!

TeeeeeEEeeeeeIIiiiiEeee... TeeheeeEEEEEeeeiiieee..
*asg*

Trevlig helg!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fanns det inte en film om en fäbodjänta som också

    kulade eller vad hon nu gjorde?...kanske tappade jag nån bokstav?

    2009-05-08 | 23:06:55

Kommentera inlägget här: