luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Lördag och söndag

Kategori: My life..

Så var det redan söndag eftermiddag igen då.

Fredag kväll:
Tog en cykeltur till Skräddarbacken, hamnade hos S där det bjöds på goda drinkar och kaffe. Gick "hem" vid tiotiden, hamnade en stund framför teven innan det var läggdags.

Lördag:
Vaknade strax efter sju, gick upp vid åtta.
Frukost, sen fixade J min cykel med ny sadel och nya kombitrampor!
Trampade hem, duschade och blev sen upplockad för lite streetrace i Falun.
Det blev en trevlig dag i solen med doft av bränt gummi och avgaser.
Åkte och handlade lite grillmat innan jag blev hemskjutsad och tog sen egen bil upp på berget igen. Grillade revben, potatissallad, vitlökar och sallad som dansade i munnen på oss, riktigt mums!
Kollade på Robinsson och åkte sen hem till missarna.

Söndag:
Klockan ringde vid åtta.
Masade mig upp och åkte så småningom mot Rista för lite golf i regnet...
Var inte dirket supersugen på att spela när jag kom dit.
T-shirt, fleecetröja och regnjacka blev räddningen.
Men spelet flöt på riktigt bra och snart var vädret så bra att man kunde
spela i T-shirt och då gick spelet ännu bättre!
Årets första vända på banan blev en 28-poängare!!
*Nöjd*

Sitter just nu och vilar mina ben..
De ömmar och vill inte alls vara med mer idag.
Fast jag måste nog ändå tvinga dem iväg till jobbet och städa.
Måste.

Skulle gärna vilja måla lite också, men luften gick ur mig lite...

Här blir det iaf inget gjort så jag lär hålla mig borta härifrån en stund!
Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: