luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Update från Medväga

Kategori: My life..

Hå hå ja ja, jag säger då det....
HUR kan några karlar i knästrumpor jagandes en boll vara så intressant?
Fotboll är bland det tråkigaste jag vet!
Här hällregnar det för tillfället, och en liten skadeglad tanke inom
mig hoppas att det regnar i Rom också..
*evil smile*

Bjöd nog grannarna på ett skatt för en stund sen.
Jag har ev hittat en köpare på min tv-bänk och jag hade goda förhoppningar om att den skulle gå in i min bil, men där fick jag tyvärr ge mig..
Inte mycket som diffade, men tillräckligt.
Verkar som det löser sig ändå iaf.

A-K är grek och J är hemma hos sig så jag får gråta i min ensamhet ikväll...
Dags för Grey's alldeles strax!
Ska nog lyxa till det lite med svindyr mango!
Japp, så blir det!

Kommentarer

  • ma säger:

    Härligt att en mango (okey, dyr fast ändå en mango..) kan ersätta både en bästis och en kärleksrelation!

    Ska prova när jag blir golfänka.

    2009-05-28 | 14:02:53

Kommentera inlägget här: