luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Go Sverige, Go Sverige!

Kategori: My life..

Återhämtningsdag.
Jag är inte bakis, jag är inte jättetrött heller, jag är bara lugn.
Ibland behöver man en sån dag som jag har haft idag!

Sov till halv elva och jisses va skönt det var!
Låg och myste med missarna en stund innan jag beslöt mig för att kliva upp.
Klädde mig och slängde mig på soffan med en bok, när jag så småningom blev hungrig fixade jag brunch. La undan boken och började plocka ihop efter mig - jag har en förmåga att sprida grejer runt omkring mig när jag inte är hemma.. Pratade en stund i telefon, först med mamsen, sen med Aspen. Sen tog jag itu med stolsmålningen en gång för alla! Nu är alla stolar målade en gång, så det kommer det gå lättare nästa gång nu.
Jag har alltså inte gjort nåt speciellt alls, men ändå fått tiden att gå.
Skönt...

Gårdagskvällen var supertrevlig!
Kul att träffa Skippers-Anna igen, det var verkligen längesen nu..
Förutom oss två så var nästan hela SHB med på båten, de skulle tacka av en kollega som gått i pension, sen var det två andra gäng som båda gjorde sitt bästa för att tömma baren! :) Underhållningen var god som vanligt och stämningen var på topp!
Och - för att inte bryta en tradition - så var jag självklart upp och sjöng!
Drack ett litet glas vin precis i början av turen, sen gick jag över till vatten och Coca Cola, så jag tog faktiskt bilen hem där vid halv tolv-snåret..
Visst borde väl det ha varit lugnt? Nån som vet?
Kändes då lugnt iaf. Och bra gick det.


  
Tack Anna och Mats för en himla bra kväll!

Nu ska jag göra mig i ordning för en schlagerkväll i Skräddarbacken!
Det vankas tacos och hejaramsor!

Go Sverige, go Sverige!

Ska passa på att gratta Dalvikskoncernens egen "king", Lars också..
Grattis på födelsedagen, gamle man! ;)

Dags för en dusch!

Kommentarer

  • ma säger:

    Tips: När du fotar dig själv, tänk på att skuggan av ditt finger ser ut som ett fult tecken mitt i nyllet på dig!

    2009-05-17 | 11:39:39

Kommentera inlägget här: