luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Regn och rusk!

Kategori: My life..

Inget vidare väder idag inte..
Men perfekt väder om man inte vill ha dåligt samvete för att man är inomhus!
Ska verkligen försöka få lite gjort ikväll. Har satt som "mål" att va klar till
Mors Dag, för då tänkte jag bjuda hem mina föräldrar på middag i mitt nya kök,
fast det vet de inte om än.... Ringer er om det när jag vet om jag hinner färdigt!

Var på en timmes spinning efter jobbet.
Satan så jobbigt det kan vara ibland, men ack så roligt!
A-K var med och svettades också...
Det slog mig just hur ensamt det kommer bli utan grannen.
Tur att hon inte flyttar imorgon.
Men tider fullkomligt flyger förbi och "om ett halvår" är helt plötsligt imorgon...
Tråkigt, fast kul för henne förstås!

För tillfället så springer jag mellan datorn och köket, idag vankas en gammal hederlig lasagne. Magen knorrar och jag känner underbara dofter från köket!
Ska springa genom duschen innan det blir klart nu!

Trevlig kväll där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: