luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Skater's in da house!

Kategori: My life..

Gråväder ute idag.
Gråväder = man får mycket gjort.
Idag har jag fått mycket gjort!

Imorse brände jag 845 spänn.
Kattmaten är inhandlad.
Jag: "Hur kommer det sig att det blir dyrare för var gång?"
Expedit: "Ja, de höjde priserna med 12,5% den 1:a april. Dollarn du vet."
Jises.. snart får de börja jaga råttor istället.

Det är full rulle på jobbet, vilket är riktigt kul men också lite slitsamt.
Svara telefon, prata, skriva meddelanden, ge vägbeskrivningar, lägga på, svara på nästa samtal, ta emot en kund, oj det ringer, svara, maila, svara etc etc.
Och mitt i allt detta ska jag också sköta mitt jobb.
Härligt!

Jag och A-K var på Svea och gymmade idag!!
Jag har inte gymmat på flera år, och det var säkert tre veckor sen jag
pumpade, så det blir en skön träningsvärk att vänta!
Imorgon ska jag inte träna, så det kan jag behöva.

Idag rotade jag fram mina gamla inlines!
Åkte runt här hemma som värsta skatearen och aktade mig för att
drutta nedför trappan, det vore nog inte så skönt.
Katterna var livrädda när jag kom susande (längs med väggarna i snigelfart)
och sprang och gömde sig under soffan...
J tycker att vi ska ta oss en åktur nån dag, jag är skeptisk...
Jag har nått den åldern då det börjar göra ont att ramla.
Och jag kan inte fatta varför man måste stå på ett ben när man bromsar?


Det går ju bra så länge man är stillsam!

845 spänn i morse och ungefär lika mycket eller något mer imorgon.
Dags för en dejt med min kusins ex-fru.
Hon är tandläkare... Huvva!
Håller tummarna för att jag slipper borra iaf!

Nu är det snart dags för DHW, A-K ringer nog på dörren inom 5.
Bäst jag fixar tevatten.

God afton!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: