luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nygråten

Kategori: My life..

Idag var det ett riktigt tårdrypande avsnitt av Grey's.
Blev en skvätt lite här och där.
Älskar verkligen den där serien.
Snyft.

Har lite "ont" i kroppen idag.
Vet inte varför det blir så ibland, men jag har tre teorier.
Den första teorin är att kroppen är trött och att det liksom "kliar" lite,
Den andra teorin är att kroppen vill röra på sig, den håller på att rosta igen.
Och den tredje teorin är att jag håller på att bli sjuk.
Den teorin glömmer vi direkt tycker jag.
Jag tror på rostningen.

Hade packat väskan för pumpen idag, men såg i sista sekund att den var inställd.
För att undvika total sönderrostning så har jag nu snackat med A-K ut på en löptur imorgon bitti klockan sex noll noll. Ett varv runt skrotis blir det!
Rise and shine, eller nåt..

Hämtade ut mitt nya körkort idag.
Jisses va gammal jag känner mig nu - jag har avverkat mitt första körkort!
Nu ska jag dras med det här i tio år till.
Hoppas det inte är 10 år och 20 kilon nästa gång med...

Men, den tiden den sorgen.
Nu lever jag i nuet och tänker så göra fram till ungefär klockan två imorgon då jag ska till tandläkarn och laga ett hål.. Då lär jag vilja tänka mig framåt i tiden!

Fast lite bakåt kan man ju blicka...

  

  
  
Axplock av bilderna från Stockgropen i helgen.

Kanske var det naturfotograf det skulle bli av mig?
Vad tycks?

Dags för John Blund om jag ska komma upp imorogn.
Natti!

Kommentarer

  • ma säger:

    Det var fina bilder som du kan titta på i vinter när snöstormen tjuter i knutarna och du vet att OM du tar dig ut så är det tröstlös snöskottning som gäller.

    2009-05-15 | 19:12:38

Kommentera inlägget här: