luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Äntligen!!!

Kategori: My life..

Kul att se att jag fått så många nya läsare!
Jag hoppas och tror att det beror på att fler vill lära, fler vill bli
peppade och också att fler vill vara med på resan!?
Kul!!

Snart åker jag och girlsen till Tokholm för att se PINK!!!
Ska bli så in i helsike kul!
Batteriet i kameran är nyladdat, fötterna är tejpade (hälsporre - vi har visserligen sittplatser, men det blir nog mycket "gå") och humöret är på topp!
Men jag råkade precis se att vi ska sitta på läktaren längst upp...
Ni vet den läktaren som ser ut att luta åt fel håll på teven.
Jag har en enorm svindel.. Hoppas jag inte vinglar till. :S
Wiiieee va kul det ska bli!



Har laddat med en wraps på ditresan (lunch) och ett kokt ägg på vägen hem (nattamat) och antar att det blir middag någonstans i närheten av Globen..
Någon som har nåt bra restaurangtips?

Apropå mat så har jag två bilder...

 

Det första är en ägg-wrap (sen härom dagen) med lufttorkad skinka, brieost avokado och grönsaker. Nästa bild är från helgens fars-dag-middag, Karibisk kyckling med mangosalsa, från Annas kokbok.
Fattar ni vad god mat jag äter hela tiden!!
Lovely!

Ett sista ryck på jobbet - sen drar vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: