luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Gick in i väggen

Kategori: My life..

Igår tog jag slut...
Eller rättare sagt så tog mina ben slut.
Jag hade varit på core (som stundvis var grymt jobbigt)
och redan där kände jag att låren var sega.
Satt mig i spinningsadeln och körde på rätt duktigt in i halva passet,
sen bara dog mina ben...
Jag ville ju inte gå ut från klassen så jag kämpade mig igenom resten
nästan bara sittandes (för det gick av någon anledning fortfarande bra).
Efteråt var jag helt uttömd på energi och benen skakade.

Kan nog hitta tusen orsaker till att orken tog slut,
men visst är det lätt att skylla på kosten...
En del verkar få extra energi och andra blir lite mindre uthålliga.
Jag har upplevt både och.

Egentligen känner jag mig ganska löjlig över att jag tar detta
som ett nederlag, men jag vill orka! *morr*
Har nu tränat relativt regelbundet i tre år och det är ett gift för mig.
Jag ställer aldrig bara in skorna på ett träningspass längre,
nej, jag vill svettas rejält och ta ut mig!

Nu släpper jag detta och går vidare.
Det går nog bättre nästa gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: