luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det går så lätt lätt lätt!

Kategori: My life..

...att äta fett fett fett!!
*fniss*

Kan inte minnas att det kändes så här bra sist jag gav mig på GI/LCHF-kosten, det går så lätt att jag ibland undrar om jag missat något?
Inte var det väl så här enkelt?
Om det var det, VARFÖR tog jag inte tag i det igen?

Några förklaringar har jag kanske ändå:

1. Jag hade ett större beroende då än nu.
2. Jag var mycket större då än nu (längre till målet).
3. Jag har mer kunskap nu.
4. Jag är mer pepp nu.
5. Jag orkar mer nu.
6. Jag har mer stöd och hjälp nu.

Ja, vad vet jag, men det går lekande lätt!
Inte ett snedsteg på hela helgen, trots barnkalas båda dagarna med
godis, kaffebröd och tårta, fattar ni vilken bedrift!!?? :)
*klappar mig själv på huvudet*

Ikväll publicerar jag bilder på mat och LCHF-mousse!

Någon mer som vill hänga på mitt x2000-tåg?


Resan har börjat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: