luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En härlig dag

Kategori: My life..

Började dagen med en lång, skön sovmorgon eftersom jag tagit
ledigt två halvdagar i samband med Pink-konserten.
Låg och drog mig och lät alla intryck sen gårdagen falla på plats.
Jisses vilken show det var! :)

Lagade en brunch bestående av det som fanns tillgängligt i
kylskåpet (dags att handla). Det blev uppskuren aubergine fräst i margarin
med salt och cayennepeppar, kallrökt lax och en klick creme fraiche.
Inte ens i närheten av det godaste jag ätit, men det gick ner och jag blev mätt.
När jag kom till jobbet blev det kaffe med grädde, dagens första.
Kan inte vara utan längre...
Nu på eftermiddagen har jag också ätit lite nötter, skinka, brieost
och tomat, för strax blir det träning!
Ska först ge magen en omgång med 30 minuters coreträning,
sen lägger jag in ett 45-minuters spinningpass också.
Blir nog alldeles tillräckligt med svett för idag!

Efter träningen har J lovat fixa mat hos sig,
sen blir det soffmys med GA kl nio.

Recept för en härlig dag, kortfattat:
Sovmorgon, god mat, träning och kärlek!

Jag har det förbannat bra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: