luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Väntar...

Kategori: My life..

Fortfarande ingenting, kanske lite stramt bara...
Väntar med spänning på biverkningar från vaccinet!
Hade egentligen planerat in gymträning efter jobbet idag,
men jag hoppar över den och fixar veckohandlingen istället!
Tror jag gör klokt i det.

Funderar på kvällens middag.
Har låtit mig inspirerats av några bloggar, så det kan bli köttfärs med
purjolök och det kan bli broccoligratäng..
Det kan ju bli nåt helt annat också om jag känner mig själv rätt! :)

Imorgon är det vägningsdags igen.
Jag tror att jag gått ned lite, men vågar inte hoppas för mycket.
Det vore verkligen kul om det kunde hända nåt nu,
jag har ju inte fuskat någonting!!
Är nöjd med 0,5 kg, bara det är åt rätt håll!

Håll era tummar hårt, hårt, hårt nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: