luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ljuv mat, ljuva minnen

Kategori: My life..

Lite inspiration?


Lax med blåmkålsris

Ja, jag hade inte alltför mycket tid när jag slängde ihop denna måltid,
så blomkålsbitarna blev inte så fint rivna som de skulle.
Men jisses så gott det var!
Och det blev en matlåda över som jag njöt av idag på
lunchen - då med en klick majonnäs!
Mums!


Hallon- och granatäppelmousse

Eftersom jag inte VILL äta socker och svärfar inte bör äta socker vispade jag ihop grädde med vaniljpulver, granatäpple och hallon..
Blev verkligen en lyxig "tårta"!
De är dock rätt mäktiga, så allt blev inte uppätet.

Idag hämtade jag upp Magda, Johannes och Oscar
från FAME-gänget och åkte till dansstudion i Gagnef.
Kostym-Jessica har varit nere i klädförrådet och rensat ihop kläderna
vi använde i FAME..
Det var ett helt år sen vi hade premiär nu, tiden bara springer iväg!



  


Ååååhh, sångfågeln i mig flaxar intensivt med vingarna
men har just nu ingenstans att flyga...
Får fortsätta sjunga i bilen ett tag till!

Dags för tandborsten nu... Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: