luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Footprints

Kategori: My life..

God kväll!

Sen blogg idag, kom hem sent och skyndade mig då till teven.
G.A.- hur torsk kan man bli? :)

Dagens matintag:
Frukost 7:15:
Två kokta ägg, LITE kaviar (extrarökt), några skivor rökt skinka,
några skivor hyvlad ost.
Kaffe med grädde kl 8:45.
Mellis 10:45:
Rökt kalkon med gräslöks-Bonjuor, 2 rullar.
Lunch kl 12:
Lax, svärmors surkålspecial, pesto och oliver.
(Gårdagens middag.)



Kaffe med grädde kl 14:00.
Mellis1 kl 15:40:
Skinkrullar med brieost och avokado.
Mellis2 ca kl 17:30:
Två ostskivor (38%), svart kaffe.
Middag kl 20:00:
Mammas köttfärssås, en halv tomat.

Fick lite ny inspiration när jag var i Vansbro nu!
Förutom fötter så är Åsa nämligen väldigt duktig på LCHF!
Jag berättade att jag i stort sett står stilla och trampar på vågen så
nu har jag fått några nya tips som jag måste testa.
Det blir till att minimera kolisarna ännu mer ett tag på test!
Ska dra ner på grädden ett tag och äta mer "riktigt" fett.
Nötterna får jag skippa i den mån det går, liksom tuggummi...
Suck, vad gör man inte för en liten kickspark?
Har ju iaf inget direkt sug som förstör.
Har lånat Doktor Dahlqvists och Airams LCHF-kokbok av mamsen,
så nu ska det väl bli lite fart igen!

Angående fötterna...
De klämde och kände, sen fick jag stå på en glasgrej med speglar under
och till sist fick jag gå på ett löpband och bli inspelad.
Jag har förmodligen inte hälsporre, men jag har förmodligen
inflammerade senfästen under hälen. Ganska illa det med.
Men jag ska vinna över värken!
Har skaffat nya sulor som är aningens upphöjda på insidan och som har en kardborregrej som ska fylla ut ett hålrum fram mot trampdynan.
Nu kan det bara bli bättre!

Till sist:
Verkar som om jag fått två pizzerior på halsen...
Då och då bli jag telefontrakasserad av Sala Kebab och Pizzeria Cypern. De ringer 4-5 gånger varje gång de ringt, men inte varje dag...
Hallå, jag äter inte varken pizza eller kebab just nu!
Fast de kanske ringer så kallade "kalla samtal".
Mo ha ha ha!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: