luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Skriver en rad under "kafferasten"

Kategori: My life..

Funderade på om jag kanske äter för lite mat...?
Det finns ju folk som påpekat att jag vanligtvis äter ganska stora
portioner - de skulle sett portionerna för två-tre år sen... Jisses!
Fast om jag inte är hungrig behöver jag väl inte äta mer?
Det är väl bra om magsäcken krymper lite?

Dagen så här långt.

Frukost kl 7:30:
Äggröra på två ägg, en skvätt grädde och margarin.
Rökt kalkon och en liten tomat.

Mellis kl 10:45:
En halv avokado med en tsk bregott.

Lunch kl 12:
Coleslaw med vitkål och morot (köpte färdig råkostblandning),
majonnäs, creme fraiche (15%), dijonsenap, salt och peppar.
Köttbullar och en liten tomat.
Kanske inte jättebra med morot, lättare fraiche och Mamma Scans
köttbullar, men ibland får man ta vad man har!

Har kokat två ägg som jag kan ta innan träningen ikväll,
annars blir det avokado och nötter, beror på hur sugen jag är.
Efter träningen (gym+spinning) vill jag nog laga något grytaktigt!
Tycker det är himla kul att planera så här i början,
snart går det av bara farten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: