luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Knorr-symptom på jobbet...

Kategori: My life..

Apu, vilken dag!
Känner mig helt uttömd på energi just nu,
fast jag känner också hur den sakta återvänder! :)

När jag kom till jobbet i morse så hade vi manfall!
En kollega åker på semester en vecka, men en annan ligger nedbäddad med influensa.. Han var på jobbet igår och har MÅNGA knorr-symptom..
Håller tummarna väldigt hårt för att han inte hann smitta oss!
Hur som, två borta ger mycket extra jobb för oss andra.
Var iväg och lämnade blod strax före lunch och sen hade vi möte fram till klockan 16 och då väntade massvis med jobb igen..
Gissa om jag var mör när jag åkte därifrån! ha ha
Tur att jag trivs med mitt jobb!

Tar nu en konstpaus framför datorn medans matlagningsinspirationen infinner sig. Idag ska jag bjuda J på wraps! Det blir en kycklingvariant, har dock inte riktigt bestämt mig för alla ingredienser än..

Nu har jag förresten en god magkänsla inför vägningen på fredag!
Tror inte det är nåt jättetapp, men lite har jag nog blitt kvitt! :)

Dags att kavla upp kockärmarna och gå mot köket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: