luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kocko koko?

Kategori: My life..

Okej, nu vet jag att kokos stavas utan c... Tack mor! :)

Vi gjorde iaf karibisk kyckling igår och det blev supergott!
Tog inga kort, men jag ska göra den fullt ut (med mangosalsa) imorgon igen.
Jag har nämligen lovat mina föräldrar en middag på fars dag
och mammas födelsedag i efterskott!
Kanske kommer ihåg at fixa bild då.

Idag då?
Vaknade vid halv tio efter en god natts sömn..
Kändes skönt att få sova ut, det var längesen nu.
Sen tittade jag på "Mannen som provade kläder" i ca en timme innan jag gick upp ur sängen! J hade inspiration att rensa sina garderober och jag fick va med och säga "spara och släng"! Det blev en STOR hög...
Massa kläder var det inget fel på alls, så vi ska kolla om det går att återanvändas. Känns synd att göra mattrasor av allt.
Åt brunch vid halv tolv, gårdagens kycklingrester, ett ägg och surkål.
Himlar va gott det va!

Sen åkte jag hemåt efter mellanlandadning vid jobbet och Ica Maxi.
Jag var fylld av rensningsinspiration och gick över en av garderoberna direkt.
En hel påse med återanvändningsbart och en hel påse "släng".
Det är himla skönt att rensa bort gammal skit!

Har precis ätit lite mellis, en halv avokado och brieost!:)
Ska göra mig iordning inför kvällens parmiddag nu!

Vi hörs!

Kommentarer

  • ma säger:

    Ta med dig återanvändningsbartpåsen hem till Mockis imorgon. Ha en trevlig kväll

    2009-11-07 | 18:17:13
  • Anna J.D. Jacobsson säger:

    Karibisk kyckling med mangosalsa? Det låter en smula bekant... Vad roligt att ni tyckte om det! :D


Kommentera inlägget här: