luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Lyckans ost

Kategori: My life..

Sitter och funderar på när jag var så här lycklig sist?
Har jag ens varit det någon gång?

Jag mår så himla bra just nu!
LCHF/GI-resan fungerar klockrent, idag fick jag till och med känna
på den där energin folk pratar om!
Benen gick av sig själva på spinningen - underbart!

Kanske var det också för det jag var med om alldeles innan?
Ett STORT ögonblick i mitt/vårat liv.
Tre små ord.

Jag blir alldeles rörd och hjärtat dunkar hårt inne i bröstet.
Starka känslor, starka band.
Vi har hittat det!

Jag älskar dig Johan!

Kommentarer

  • raggsockan säger:

    Var det lila eller lilla krokodilhane?

    Skönt är det iaf. att älska och att älskas, eller hur?!

    Nu ska jag lägga mig med min mumsetuss.

    2009-11-01 | 22:11:45

Kommentera inlägget här: