luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Mera mattips!

Kategori: My life..

Mätt i magen igen!

Jag gjorde en variant av lax och räkröran..
Jag klippte kallrökt lax i små bitar och hade i röran istället för
att steka laxen, så min röra var kall till den varma omeletten.
Det var iaf supergott!


Ugnsomelett med lax och räkröra-luna1000special :)

När ugnen ändå var varm passade jag på att göra oopsies!
Den här gången gjorde jag efter De lux-receptet!
Har inte testat dem än, men jag tar nog en till frukosten imorgon.


Oopsies (kanel)

Luktar fantastiskt gott av kanel och kardemumma här hemma nu!

Diskbänken är sanerad och jag känner mig nöjd över dagens insatser,
så med gott samvete styr jag nu benen mot soffan en stund!

Kommentarer

  • emmy säger:

    Hejhej



    Vad har du i din laxochräkröra? hihi jag är här inne och stjäl recept som vanligt. kram

    2009-11-17 | 18:01:36

Kommentera inlägget här: