luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Misslyckat!

Kategori: My life..

I rätt bemärkelse! :)

Det har verkligen varit en lyckad helg för mig, J och missarna!
Alltså en lyckad miss-helg.. he he..

Visst har jag varit dyngförkyld och ganska orkeslös hela helgen, men vi har haft kvalitetstid och bara haft det lugnt och skönt omkring oss!
Nu när jag vet att det funkar att ta hit missarna så kan jag ta med dem oftare och då slipper jag ha dåligt samvete för dem. Win-win!

*~*~*~*~*

Igår hade jag en fight mot mitt sug må ni tro!
Kunde inte för allt i världen förstå varför jag ena stunden var hungrig, nästa stund mätt, nästa illamående och efter det sötsugen.
Sen gick det upp för mig.... PMS!!
Livsfarligt för karaktären!
Utan J hade jag satt i mig en massa chips utan att blinka,
jag hade tom gjort ett medvetet val att jag skulle låta mig själv fuska.
Som tur var så blev jag övertalad att äta något innan jag fuskade.
Efter en kopp te, två ägg, lite surkål och brieost var jag
inte ett dugg sugen på chipsen längre!
Så ännu en helg har nu passerat utan fusk, jäklar va bra jag är!
Och jäklar vilken tur att jag har ett bra stöd!

Ensam är jag stark, med med lite hjälp är jag starkare!
Våga be om hjälp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: