luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Samboliv!

Kategori: My life..

Mycket riktigt - nu blir jag och J sambos!! :)



Vi hade tidigare pratat om februari, mars någonting,
men varför vänta?? Vi VILL ju det här!

Det kommer inte att ske över en natt, men from 100101 kommer
den här tjejen vara skriven på Lapp Anders Väg!
Lägenhetsförsäljningen drar jag nog igång i januari.
Någon som är spekulant på en trea i Borlänge kanske?
Ska ta hit en kollega och få en liten värdering sen,
men jag tror mig ändå ha ett hum!

Min matdag hittils:
Frukost 7:30:
Omelett på två ägg, LITE grädde och en tunn skiva kassler
stektes i smör, tillbehör - mera smör och en klick creme fraiche.
Svart kaffe kl 9.
Mellis kl 11:
En kub av "Den skrattande kon".
Lunch kl 12:
Hamburgare med vitlökssmör (har blivvit en favorit), sallad,
ost och majonnäs.
Mellis kl 16:
Ca 1 dl keso.

Idag har jag julpyntat på jobbet!
Jag tycker det är superkul att pynta och dona, inte för att jag är
direkt talangfull, men jag blir så himla glad av det!
Tänkte försöka baka pepparkakor i helgen som ska användas
i skyltningen också... och så ska jag fixa konstsnö..
Sen är jag nöjd!

Blir nog att julpynta mitt blivande hem litegrann i helgen också!
J har en kylskåpsmagnet som föreställer en tomte,
och det är väl typ det enda han pyntar med...
He he he.. vänta du bara!!

*~*~*~*

Kommentarer

  • ma och pa säger:

    Lycka till!

    2009-11-27 | 22:20:01

Kommentera inlägget här: