luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Träning och mat

Kategori: My life..

När jag kom till SVEA upptäckte jag att jag ju bokat in spinning och mag/rygg-träning (som jag måste ha förträngt), så det blev ändrade planer!
Kom hem 45 minuter senare än förväntat och då skrek magen!

Hade redan på vägen hem tänkt ut en snabb och bra middag.
Stekt hamburgare utan bröd... en riktig favorit!
Tyvärr glömde jag känna efter i tid, så nu är jag lite mättare än planerat.
Två 90g med sallad, ost och dressing väger tungt i magen..
Behöver då inget mer ikväll iaf!

Snart dags att krypa ner i soffan och se på DHW.
Ska bara klura på en överraskning först..
*ler finurligt*

Kommentarer

  • emmy säger:

    hahaplocka från tvättsträcket är en klassiker=) tack för receptet=)

    2009-11-17 | 21:50:27
    Bloggadress: http://emmyflander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: