luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Träningsdags!

Kategori: My life..

Äntligen känner jag mig frisk och pigg nog för ett träningspass!
Ska iofs skynda långsamt, så idag blir det en lugn gymvända.
Ska bli skönt att få jobba lite med kroppen igen,
kanske får jag tom lite härlig träningsvärk?
*hoppas*

Jag har laddat med två kokta ägg, lite smör och lite kassler,
så nu är jag mycket nöjd, kanske lite för nöjd?
Får bli mindre mat senare istället om jag inte är hungrig.

Kom på att jag glömt bort att skriva mina matdagar de senaste dagarna.. Jag har dock inte fuskat, jag har varit exemplarisk + lite till.
Numera tuggar jag inte ens tuggummi... DET känns lite jobbigt.
Jag är ju en tuggummist (har jag kommit på)!
Tänkte att jag kanske kan köra några dagar då och då istället?

Nu mina vänner börjar jag känna att det händer nåt igen!
Ställde mig på vågen i helgen och upptäckte att det visst försvunnit ett kilo sen fredagsvägningen... Jag vet att man inte ska ta ut någon glädje i förskott, men byxorna jag köpte för en dryg månad sen sitter helt plötsligt lite löst under rumpan..

Angenäma problem! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: