luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Baby-smitta

Kategori: My life..

Idag har jag varit en duktig flicka!
Inte så duktig så jag faktiskt kom iväg på träningen i morse,
men så pass duktig så jag gick dit på lunchen istället!
I'm proud!

Har träffat en liten knodd idag också...
C var förbi med lilla Kevin.
Aj aj aj det sög till i "vill ha"-tarmen..
Kjell bad mig sitta långt ifrån babyn ifall det skulle smitta av sig!
Så hiskeligt söt! :)

Har precis som vanligt haft full skjuts på jobbet, fredagar innebär bland annat annonser, annonser innebär frustration utav olika slag.
Veckorna fullkomligt flyger förbi och det är än en gång
välkommet med helg!

Imorgon sjunger jag på dop.
Pappa Deas har blivit pappa på riktigt och bett mig sjunga på dopet,
två för mig helt nya låtar... Tror de sitter nu, lite osäkert dock.

Dags för ett ryck, sen hemgång och helg!

Kommentarer

  • en av dina upphovsmän säger:

    Klarar du att stå emot "vill-ha"-begäret?

    Det brukar du ha svårt för..........

    2009-10-03 | 09:56:52

Kommentera inlägget här: