luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Biltvättshaveri

Kategori: My life..

Min helg verkar bara bli bätte och bättre...

Jag har så många fina människor i min direkta närhet
och flera andra i min omgivning!
Jag har fått massvis med grattishälsningar på Facebook, här, i sms och via telefonsamtal och jag vill tacka alla som grattat med en stor cyberkram!
Visste knappt att jag hade så många vänner och bekanta! :)

Strax kommer Mockfjärdshögen, J och E över på fika,
det blir hemmagjord glass och kaffe/saft.
Vad tror ni om det?

Ska försöka hinna med att ta kort på spektaklet!

Nu ringde J och sa att de fastnat i en biltvätt....
Ha ha ha!
Mycket har jag vart med om, men inte det!
Hoppas de kommer loss snart... :)


Fast den här gången var det nog maskintvätt...

Efter fikat ska jag försöka hinna till spinningen kl 17, annars blir
det nog konditionsträning + gym.. Kanske pump?

Hörs imorgon!

Kommentarer

  • ma säger:

    Grattis igen!

    Vart var du när du fick den där servicen vid biltvätt?

    2009-10-18 | 21:42:55

Kommentera inlägget här: