luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bitterballe

Kategori: My life..

Tänka sig, idag hade jag kunnat få smaka på bitterballe!
*mo ha ha ha*

Tappa inte hakan nu, det finns tydligen en maträtt som heter så...
Höll på att sätta salladen i halsen när jag läste menyn på Yrkesakademin idag. Fast det stod egentligen "Bitteballen", men när jag googlar får jag bara fram bitterballe. Ni som inte tror mig, här är receptet!
Än en gång - man får inte roligare än vad man gör sig!

Roligt på jobbet idag, ett speciellt besök bland annat... Kul!
Efter jobbet blev det 1,5 timmes gym och magen ömmar efter
gårdagens TTC... jag är laddad, fasen va härligt!?
Har jag förresten berättat att besvären på min ena häl försvunnit?
Nu är det bara en häl kvar att bli frisk i, sen... :)

Dagen middag blev en ost- och baconomelett. Mums i massor!
En dag med LCHF, enda undantaget var en bit pyramidknäcke på lunchen.
Det känns riktigt bra i kistan.

Dags att ta tag i alla måsten här hemma.
Fast J har lärt mig att vi bara "måste" två saker...
Dö och välja.
Men det lät betydligt bättre när han sa det..

Tjipp!

Kommentarer

  • ma säger:

    Ha, ha, jag drog ut receptet...det ska en viss "liten" kaxig manlig kollega få till helgens fredagsmys med sambon.

    2009-10-22 | 18:35:33
  • Anna säger:

    Haha...bitterballe!!! Såå kul...

    2009-10-24 | 12:30:31
    Bloggadress: http://annasfotonwebs.com

Kommentera inlägget här: