luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bakissöndag

Kategori: My life..

Skulle va kul att forska i allt som händer med kroppen "dagen efter".
Men kanske vill man inte egentligen veta heller..
Det finns ju så många olika sätt att känna sig när man är bakis.
En del blir hängiga, andra får huvudvärk, några blir illamående, bakiskåta, hungriga, får huvudvärk, sover bort dagarna, kräks och mår allmänt klent.
Jag kan bli vemodig. Eller egentligen mer lättrörd. Jag får tårar i ögonen för minsta lilla och att gråta är som att rensa systemet.
Vi är alla olika.

Idag grät jag en skvätt över min oservade bil som ska besiktas på onsdag.
Efteråt kände jag mig rätt löjlig och dum..
Men finns det nåt värre än att fixa med bilar?
Om jag visste hur man gjorde så skulle jag kanske fixa en del själv,
men nä, jag är beroende av att någon ska hjälpa mig.
Stackars flicka.

Festen igår var riktigt trevlig!
Vi är ju dock ganska gamla och trötta, så vi var hemma före midnatt.
Nästan nyktra var vi också - iaf J. ;)
Konstigt att vi var så hängiga idag efter en god natts sömn och massa vatten?
Men, shit happens...

Nu ska vi spana in en blogg...

Simma lugnt, imorgon är det måndag igen!

Kommentarer

  • ma säger:

    Hälsa Johan att Lindbyräven sprang förbi och bad mig hälsa och tacka för maten.....

    2009-10-25 | 20:28:11
  • ma säger:

    Hälsa Johan att Lindbyräven sprang förbi och bad oss hälsa honom och tacka för maten.....

    2009-10-25 | 20:29:54

Kommentera inlägget här: