luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hurv!

Kategori: My life..


Småfrusen efter 1,5 timme i gymmet..
Varför blir jag alltid så frusen efter jag tränat?
Tur det finns duntofflor och tjocka täcken.

Har precis intagit en måltid bestående av det som fanns i kylen.
Kokta rödbetor, bönor, tomat, mozzarellaost och knäckemacka.
Var inte så tokigt som det kanske låter.

Tänker inte göra mycket mer här hemma ikväll nu.
Diskmaskinen skall plockas ur och i igen, lakan skall bäddas i och 
lite tvätt skall vikas, men sen hoppar jag i säng med Camilla Läckberg!
Ska läsa lääänge ikväll om jag håller mig vaken.

Oups..!
Kom precis på en grej..
Hur bra är det att äta bönor dagen innan man ska på gyn?
Kanske blåser luggen av henne... ha ha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: