luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fixar, donar, sliter och snor!

Kategori: My life..

Jisses va trött jag börjar bli!
Idag har det varit fullt kör sen jag kom till jobbet fram tills nu.
Och än är jag inte färdig...

Efter jobbet har jag:
Fixat mat och ätit.
Plockat ihop kläder och plockat ur tränings- och övernattningsväskor.
Tvättat en maskin tvätt.
Diskat.
Målat panelvägg.
Pratat i telefon.
Gjort 3 olika sorters glass.
Plockat ur diskmaskin.
Diskat igen.

Inser att jag måste blogga innan jag faller ihop och somnar på hallmattan.

Nu ska jag bara:
Hänga tvätt.
Vattna + ansa blommor.
Borsta tänderna.

Varför sparar jag alltid allt till sista dagen?
Hoppas hoppas hoppas att jag kan gå lite tidigare imorgon så jag hinner dammsuga! Råkar ju fylla år på lördag och ska passa på att ta hem tjejerna på bubbelkväll! Inget avancerat, bara lite mat och vin/bubbel.
Och prat och skratt förstås! :)

Bäst att hänga tvätten innan den möglar i tvättmaskinen!

Ps. Trots allt jobb och slit så är jag bara så glad idag!
Det känns verkligen bra nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: