luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Gnällfia

Kategori: My life..

Jag börjar undra om jag är hypokondriker på riktigt?
Faktum är att jag inte längre minns den sista dagen jag INTE hade
ont någonstans i kroppen... Illa.

Hälarna (den ena dock betydligt bättre) är ju vardagsmat,
men sen är det axlarna (oftast en av dem), huvudvärk, stickningar i halsen,
trötthet, halsbränna, magkramper etc etc.
Alltid finns något att gnälla på.
Jag börjar tröttna på mig själv och skäms nästan för att säga att
jag har ont någonstans eftersom jag inte vill "gnälla".
Kan det vara så enkelt att jag har lägre smärttröskel än andra?
Jag tror inte det, men vad vet jag?

Varför blev det en sån här blogg idag då?
Jo..
Jag har sedan jag vaknade haft en molande huvudvärk, halsen känns stickig,
axlarna sitter upps vid öronen och ena hälen borde amputeras.
Hypokondriker?

Eller bara gnällfia?

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Nä då...jag tror faktiskt att hypokondri går i släkten=)

    Kram fina du....

    2009-10-09 | 20:07:06

Kommentera inlägget här: