luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hur?

Kategori: My life..

Hur kan man bli så in i håle trött av sötsaker?

Idag har jag och J vart på roadtrip.
Först åkte vi förbi Blomman och Maria i Lindan, vi fikade och åkte vidare till A-K's hus, vi fikade och åkte vidare till pizzerian, köpte mat och åkte vidare till Emils hus där vi åt. Efter det åkte vi hem till Aspen och Lego, där blev vi erbjudna fika men avböjde. Till sist åkte vi hem till det Björklundska residentet där vi fikade....
Det blir inget annat än en kopp the till kvällsmat idag!
Och sen detox i två veckor... eller inte, men usch va sötsaker och skräpmat kan få mig att känna mig uppblåst, illamående och oattraktiv.
Nu får det vara nog, åtminstonde fram till nästa helg då
det vankas kalas i dagarna tre...
Jag är ju i den yngre medelåldern...
*pffft*

Igår var vi till Tällberg på "Knätofs"!
Jäklarns va den showen var mycket bättre nu än sist!
Jag är riktigt impad av alla, då främst den blonda tjejen jag glömt namnet på nu, men som gjorde "And I'm telling you" med sån inlevelse att jag bara satt och gapade med tårar i ögonen.... Sjukt bra!
Och så Elin såklart, en superdansös! :)

Nu ska jag packa spikmatta, träningskläder och nattgrejer och åka till Skräddarbacken, sen blir det en låååång vecka nästan helt utan nattsällskap.
Jag skämmer bort mig genom att insupa livet ibland.
Härliga liv!

Kommentarer

  • ma säger:

    Om det ska läta så där efter att du varit här och fikat, så blir det osötade rågskorpor ( eller bara en), utan pålägg hädanefter.

    2009-10-13 | 07:06:53

Kommentera inlägget här: