luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hurt hurt! :)

Kategori: My life..

Idag har jag hurtat på lunchen!
Känns himla skönt att veta att man gjort dagens insats
redan innan man gått hem för dagen!
Blev en halvtimme TTC med Ullis H-L, brände rejält i magregionen..
Och imorgon ska jag på't igen!!
Laddad! :)

Ikväll ska jag äntligen få på vinterdäcken..
J säger att jag ska va med så jag lär mig hur man gör ifall
jag skulle få punka.. men jag vet nog egentligen hur man gör..
Jag menar HUR SVÅRT KAN DET VA???!! :)
Bäst jag ändå säger "jahaaa" och "oj va svååårt det ser ut"
och "va duktig du är"...

Men det kan va bra att kunna byta..
Carolina fick ta min bil till visningen hon hade idag, för hennes hade fått punka. Men hon ringde sin karl, så nu har han fixat det!
Karlar kan! :)

Nej, slut på dravlet!
Nu får Carolina ta och komma med min bil så jag kan åka hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: