luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I väntan på..

Kategori: My life..

..att vårat dataprogram skall hoppa igång skriver jag en snabb blogg.

Imorse startade jag med en GI-frukost bestående av två ägg och en burk makrill i tomatsås! Jag blir förvånad över hur nöjd magen känner sig efter den frukosten.
Den känns varken gasig eller orolig på något sätt.
Bara nöjd.

Tänkte försöka mig på en mjukstart nu igen.
Boken jag fick av J och den inbokade föreläsningen nästa fredag har gett mig ny drivkraft! Jag vet ju att det är så enkelt egentligen, varför inte hoppa på tåget en gång för alla?
Vore det inte guld värt bara att slippa sötsuget?
Jo, verkligen!


Verkligen läsvärd!

Ha en fortsatt bra dag och håll tummarna för mig och mina idéer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: