luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I väntans tider

Kategori: My life..

Tror att folk gått i ide.
Eller så har ni lagt ner min blogg totalt?
Tre läsare än så länge idag, kan det verkligen stämma?
Skit samma, jag skriver ju mest för min egen del ändå!
Underskatta aldrig en dagbok!

Snart kommer girlsen förbi!
  
Ska bli superdupernice!

Nu ska det bara dammsugas, vikas tvätt, plockas ihop,
 fixa ljus, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla..
Listan är lång.

Därför vill jag passa på att önska er tre(?) som läst en riktigt skön helg!

To be continued...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ha en trevlig kväll

    2009-10-16 | 17:10:03
  • anna hagberg säger:

    Hoppas ni får det riktigt, riktigt skoj!!! Själv ska ja sätta mig i en bil snart och köra ned till Göteborg, känns helt galet! vill hellre mysa i soffan o dricka rödvin! ha en trevlig helg!! kram kram

    2009-10-16 | 17:14:35
  • jag hade borstat tänderna...pingvindansmottagaren! säger:

    Kanske är det så anna-panna att sedan du fått kärlek i ditt liv så har ditt skrivande inte riktigt haft samma "utlämnande" dimension som tidigare - vilket är helt rätt, av hänsyn till både dig och din partner.

    Ändå gör det att dina inlägg handlar om din vardag som till mångt och mycket liknar de flestas vardag och den behöver man inte läsa om ...den upplever man ju själv. Ex. hinna städa, fixa, äta gott, se fram emot att få träffa sin älskade, träna, jobba, vara trött etc.etc.



    Kanske har jag fel?

    2009-10-17 | 11:37:19
  • Anna Andersson säger:

    Jag kikar in och kollar din blogg med jämna mellanrum iaf :)

    2009-10-17 | 11:49:33
    Bloggadress: http://www.annasfoton.webs.com

Kommentera inlägget här: