luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jag lever i ett rus!

Kategori: My life..

Inte av socker, nej nej, mycket bättre.. glädje- och inspirationsrus!
Gårdagskvällen var mycket lyckad och jag ångrar inte en sekund att vi åkte de nära på 10 milen till Vansbro för att lyssna på Anna och Monique.
Vilka resor de gjort!
Och vilka inspirationskällor för mig!
Stället var litet och intimt, vi var inte fler än max 15 pers som klämde ihop oss på en yta ungefär lika stort som mitt kök hemma.
De båda berättade självutlämnande och på ett väldigt ärligt sättoch det var nog inte bara jag som kände mig omtumlad och rörd efteråt.
Jag köpte Annas kokbok och vi blev fotograferade alla tillsammans.


Den bilden skall sparas och hanteras väl!

Det finns så mycket att säga och 1000 tankar flyger runt i min skalle och väntar på att landa någonstans. Jag får inte ner alla tankar som svävar.
Känner mig tokladdad för att - en gång för alla - göra något åt kilorna som sitter utanpå min annars friska och vältränade kropp. ;)

Önskar jag hade mer tid att skriva, men ett barnkalas och Helloweenfest (för barn) väntar och jag är minst lika ivrig som barnet själv!

Ni ska få mer, jag lovar!

Kommentarer

  • den misstrodda fotografen säger:

    Oj vilken sned bild? eller?

    2009-10-31 | 14:03:37

Kommentera inlägget här: