luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Många viljor i mig

Kategori: My life..

Apu!

Ska bli superskönt att krypa till kojs med en god bok snart..
Ibland bor så många viljor i mig att det slutar med att jag försöker
hinna med allt, det går sådär. Idag gick det ändå rätt bra.

Var i valet och kvalet för träning efter jobbet idag, men när jag väl kom från jobbet skrek magen argt och jag lyssnade på den. Åkte och handlade, svängde sen förbi kusilainen och pallade äpplen (fasiken va goda de är Loppa!!), åkte hem och började laga en grönsakssoppa.
Har kommit in i en sopp-period, åt spenatsoppa till lunch och nu blev det
potatis- och purjolöksoppa, det är gott med varm soppa när frosten biter!

Nu till viljorna..
Jag ville va duktig och laga mat, vilket jag också gjorde,
jag ville grunda panelväggen, vilket jag kom halvvägs med
och jag ville läsa bok, och det tänker jag göra alldeles strax.

Har en vilja till och det är att vakna utvilad imorgon.
Om jag gör det så tänkte jag åka och köra kodition på SVEA innan jobbet!
Hör och häpna!

Bäst jag går och lägger mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: