luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Pingu och Grisen

Kategori: My life..

Så idag var det då 29 år sedan man såg dagens ljus.
Fast egentligen så var det nog inte ljust då, klockan var ju 17:36..
Kanske blir lättare nu att komma ihåg att jag är 29 år,
har ju sagt till folk att jag blir 28...?
Jag har iaf en mycket bra känsla av att detta blir en bra dag!


En levande kattboa, ett mycket trevligt sätt att börja dagen med!

Igår hade jag en av de trevligase kvällarna på mycket länge!
Som vi skrattade!!
Det kan bli tokigt om man förser fyra tjejer med alkohol och ett roligt spel..
Kanske är tur att jag inte vet hur man laddar upp filmer till bloggen,
annars kanske ni skulle ha fått se den nya filmen;
"Pingu och Grisen"
Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser den!
Den kommer väl på Facebook så småningom.... :)
Ni får lite monkey business istället!


Söt va?

Nu ska jag ta en cykeltur till "boa" och köpa mjölk och rödbetor,
sen blir det duschen och packning innan jag fortsätter mot Stockgropen!

Tänker ha en urbra dag, ifall nån trodde nåt annat menar jag!

Tjo!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Hej hej.

    Talade nyss med din far och fick en liten påminnelse om att det är din födelsedag idag! Så en stor grattiskram!!! Hoppas att du får en finfin födelsadag :)

    2009-10-17 | 16:07:41
    Bloggadress: http://www.annasfoton.webs.com

Kommentera inlägget här: