luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Som en idrottsman

Kategori: My life..

Idag var jag till farbror doktorn igen.
Den här gången var det faktiskt en farbror som var farbror doktor också!
Envisa eksem i nacken var orsaken till besöket denna gång.
Hur som, han började med att ta mitt... blodtryck och pulsen..?
Är det vanligt för en hudläkare? Loppa?
Han såg mycket nöjd ut och frågade "Är du sportig?"..
Jag svarade att jag försöker träna minst 3 ggr i veckan och han fortsatte
"Du har ett perfekt blodtryck och en puls som en idrottsman!"
Det ni! :)

Har iaf fått "eksemdroppar" nu så det återstår att se om det slutar klia!

Dagens stora händelse!!
J ringde mig och frågade om jag visste att min favoritbloggerska
Anna Jacobsson - Vägen från 137 kg
skulle komma till Vansbro och föreläsa tillsammans med en tjej som heter Monique som också hon har en blogg som jag genast ska börja följa!
Att jag dessutom fått Annas bok i födelsedagspresent
gör mig om än ännu mer sugen att gå!
Jag har redan skrivit ett mail och anmält två personer
(mig+någon frivillig?), fast inte fått någon bekräftelse än..
Får ringa och kolla imorgon så de fått min anmälan!
Kul kul kul!

Mera kul kul kul...
D var här och fixade barret på mig idag!
Det blev lite ovant kort, men jag är säker på att med lite styling
och omsorg kommer det att bli kanon!
Känslan av friska hårtoppar är iaf obeskrivligt skön!

Blider kommer sen..

Nu ska jag slänga mig på soffan med Annas bok och ett stort glas
med livets dryck!



Eau, Water, Vatten, Naam, Aqua, Vand, Muluc, Wasser...
You name it!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men...bildbevis på frillan då?

    Undrar Loppa...

    2009-10-19 | 21:07:31

Kommentera inlägget här: