luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

They just ain't got it

Kategori: My life..

Fasen va nöjd jag är nu!

Inte nog med att jag var på SVEA i två timmar efter jobbet,
jag har målat första färglagret på panelväggen också!
Attans va fint det blir!!

Ha vart på ett ruskigt bra humör nästan hela dagen!
Det är tur man har kollegor som kan lugna ner en när tålamodet
tryter och det närmar sig en explosion...
En del människor "just ain't got it" och ibland tar även mitt tålamod slut.
Idiot, inte värd att lägga energi på.

J är uppe i Mora och säljer brandsläckare ikväll.
Han ska komma hit och krypa ner med mig sen... älskar att vakna brevid honom utan att behöva hasta upp, göra frukost, klä sig och springa till jobbet.
Lugn och ro. Tror han ska få frukost på säng imorgon.
Fjäsk. :)

Imorgon ska vi på "Knätofs" i Tällberg!
Jag och J fick biljetter i födelsedagspresent (i förskott för mig) av
mams och paps, tom färdtjänst ingår! Kalas!

Nu börjar slutet på Idol..
Ska väl ta och kolla vem som åker!

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: