luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vad hände?

Kategori: My life..

Helt plötsligt gick luften ur mig och jag blev tok-trött.
Har varit seg hela dagen, men inte sovtrött direkt..
Undra om jag piggnar till av lite köksarbete?

Egentligen så FÅR jag gå och lägga mig nu, för jag har faktiskt hunnit
med både träning och matlagning efter jobbet.
Har gjort mitt livs första Oopsiesar!
Gjorde några av grundreceptsvarianten, resten med lite linfrön, brödkryddor mm.
Blev inte alls fy skam, det blir absolut fler gånger!

Nä hörrni. ska gå och städa ihop i köket och sen blir det till att krypa till kojs. Kanske orkar jag läsa lite ut blogg-boken vars författarinna jag ska åka till Vansbro och lyssna på imorgon! Stort!! Jag är superladdad och ser verkligen fram emot denna föreläsning! Kul kul kul! :)

Goodnight sweethearts, well it's time to go!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: