luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

All by myself...

Kategori: My life..

Idag har det smakat tandläkare i min mun hela dagen...
Halva munnen känns liksom nyborstad och har en fräsch smak.
Och inte har jag haft ont heller, FASTÄN tandläkaren sa att jag skulle komma att ha det. Är verkligen glad att jag slapp - gårdagen var mer än nog.

Idag åkte J till Island på jobb och blir borta ett par dagar...
Jag har verkligen kommit att tycka om den lurifaxen!
Sitter nu ensam i min lya och sjunger "Aaaall byyy myyyyseeeelf"..
Eller det var inte helt sant, men.. lite tom blir sängen ett par nätter iaf.

Vädrets makter avhöll mig från träning på Svea idag.
Men jag är inte den som är den!
Rullade ut yogamattan och körde svåraste och längsta programmet på tränings-dvd:n istället, och avrundade med en stund i "solen"... Nu känner jag mig fräsch, fin och duktig! Och imorgon blir det spinning!

Tänkte avrunda kvällen med en filmstund.
Sprang på Stin-twin är jag hyrde filmer häromdagen och fick detta tips:


Imorgon får ni svar om den var bra eller inte!
Någon som sett den redan kanske?

Nä, bäst att sätta fart om jag inte ska somna nu då.
Mina läggdags-vanor är ju något justerade numera! :)

Hörsas!

Kommentarer

  • J säger:

    Helt själv är du inte, jag har ju min uppkoppling här i Vikingalandet bortom havet! ler

    2009-09-03 | 19:17:20

Kommentera inlägget här: