luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bloggar från jobbet idag..

Kategori: My life..

Sitter här och försöker jobba undan lite som blivit liggande och
släpande under mina två timmars frånvaro idag.
Jag har vart hos tandläkarn...

Vaknade med ont i halsen, käken och upp i örat, så det jobbiga
telefonsamtalet kunde inte längre skjutas på...
Jag fick en jourtid en timme senare.
De slog till på stort och gav mig två sprutor direkt, sen fick jag sitta i väntrummet i ca 30-40 minuter innan de provade effekten. Aj aj, inte bedövad än. Fick en spruta till och så gick de på välförtjänt rast i 20 minuter. De kom tillbaka - fortfarande inte helt bedövad, men de kunde borra undan lite. Sen gjorde han något som jag önskat de gjort från början - han stack sprutjäveln direkt i tandnerven! Voilá - helbedövad!
Sen karvades det och knastrade och sprutades och jag fick en mun-ballong och sen var rötterna fyllda med ljuv rotfyllning. Jag hade kunnat slänga mig i armarna på tandläkarn (av tacksamhet)! Så himla skönt att slippa värken och molandet!

Det kostade multum (mer än jag räknat med) och saldot stod efteråt på 80 kronor, trots att jag fyllt på med "lånade" pengar innan.. Huvva.

Men större än tanden är att......
VI HAR BOKAT RESA!!!
Hit ska vi åka i januari! Jag längtar redan ihjäl mig!
Resebidrag mottages med öppna armar, fickor, sparbössor och bankkonton!
Nu är jag om än ännu mer laddad för Beach Winter 2010-formen!
Här ska trimmas..

Dags att lämna bygget här nu och åka hem till missarna.
Fil, smörgås och Idol blir en lagom avslutning på dagen!
En klyfta vitlök blir det nog också.

Ha det nice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: