luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bort från kylan..

Kategori: My life..

..mot värmen!
Det vankas sol- och badresa i januari!!
Jippiiiieee!!
Mer info kommer så småningom.

Idag har jag jobbat, jobbat och jobbat.
Det är för rackigt mycket just nu.
Det är ju bra att vi har mycket för oss, men ibland känner jag mig
otillräcklig och överbelastad...
Det är bara att hugga i!

Jag hade hoppats kunna jobba undan i tid så jag skulle kunna smita en halvtimme före och gå på pumpen i de nya lokalerna på Svea!
Men nu har jag planerat gå imorgon på lunchen istället.
Det måste gå! Vill vill vill!

Pratade förresten med vc om mina hälar idag.
Vila, massage, antiinflammatoriskt, skoinlägg, stretching.
Gud va trött jag är på mina fötter!
Ska trotsa med en promenad snart då J dyker upp, måste få luft!

Imorgon är det fredag - äntligen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: