luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Apu, sicken dag!

Kategori: My life..

Hej, det är jag.. ni vet hon som brukade skriva i den här bloggen...

Japp, här är jag!
Något mindre frisk än i vanliga fall, men något mindre täppt i näsan än igår!
Jag är iaf i full gång och dagen som gått har varit en kraftprövning.
Som jag klarade!

Åkte till J och lagade lite god mat igår.
Fastnade framför Tinas Cookalong häromdagen då jag satt och snorade,
och detta var vad som bjöds då och återskapades igår:
 


Länk till receptet.
Kan verkligen rekommenderas!

Nu har jag laddat över bilder ända sen kräftskivan hemma hos Aspen
och Lego, så nu kommer det att komma en bildattack här framöver! :)
Det värsta är att det tar sån tid att ladda upp bilderna hit, så jag lär
göra det någon dag då klockan inte är halv elva på kvällen...

Idag har jag, förutom att jobba hårt hårt hårt, varit på genomgång av de nya gym-maskinerna på SVEA. Verkar riktigt grymma!! Nu ska jag bara se till att bli helt frisk, sen tror jag nästan att jag ska satsa på gymträning ett tag. Det finns ingen som helst anledning att inte göra det, verar som sagt superbra. Jag längtar faktiskt efter träning mer än ni kanske förstår, jag är beroende. :)
Efter genomgången mötte jag upp Loppa och gick på My Sushi.
En underbar portion med läckerbitar kittlade dödsskönt i kistan!
Efter sushin gick vi till SVEA på tjejkväll!
En massa olika företag hade samlats och vi fick goodiebagar, tester, rabattkuponger och smakprov.. En trevlig tillställning! Loppa skulle tyvärr vidare på jobb och jag hade ingen lust att gå där "själv" (bland 100 andra), så jag åkte tidigare jag med. Men det var trevligt!

Imorgon åker jag och J till buan.
Det blir skönt att komma bort till tystnad och lugn. Retreat, heter det så?
Ska iaf gå och lägga mig nu så jag hinner upp och packa imorgon bitti!

Vi hörs en sväng imorgon!
G'night!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Det såg jättegott ut! Man kanske ska ge det ett försök...Har kommit in i en period då jag äter en massa fisk nu så :)

    2009-09-28 | 08:49:35
    Bloggadress: http://www.annasfoton.webs.com

Kommentera inlägget här: