luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dagens update

Kategori: My life..

Vilken dag!

Om man får välja en dag lite då och då som man skulle vilja klona sig eller åtminstonde ha en hjärna och 4 armar till, så vore idag en lämplig dag.
Först låg jag och gapade hos tandläkarn i över en timme, samtidigt som
jag visste att jobbhögarna växte till sig på skrivbordet.
Sen har jag jobbat. Jobbat. Jobbat. Det är mycket nu! :)

Ska slänga ihop lite kläder och åka till Skräddarbacken snart.
Först ska vi laga mat, sen ska vi fixa med visum inför resan
och kanske även boka tåg och övernattningsrum på Arlanda.
Kul!!!

Försöker komma ikapp lite med bilder från grejer jag skrivit om..
Här är bilder från kräftskivan hos Aspen och Lego (i slutet på augusti)!

  
  
  

Den sista bilden symboliserar verkligen min mättnad...

Dags att dra - tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: