luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dubbelt upp

Kategori: My life..

Var inbokad på dubbla träningspass idag!
Coreträning för mage/rygg och spinning för kondisen, nu jäklar!
Är inne i en "inte-tycka-så-bra-om-mig-själv-svacka" så nu behövs
all peppning, kärlek och omsorg som går att bringa!
Kommer man bara över tröskeln så är man inne i hallen..

I följetongen om tanden så är det oförändrat.
Ständigt molande och superkänslig för varmt och kallt.
13 dagar kvar till den bokade tiden nu.
Och i följetongen om mina hälar är det också ganska oförändrat.
Imorgon skall jag bli uppringd av en läkare som ska säga saker jag redan vet,
men jag ska be henne om en tejpningsskiss för hälsporre.
Hade en sån förut, men den har förkommit..
Vill hon sticka kortisonsprutor i mig så är hon också välkommen!

Krämpor hit och dit, men jag har iaf hållit mig på benen ett tag nu!
Senaste snuvan var i februari och jag tycker vi låter det vara så.
Jag mår efter allt rätt bra faktiskt!

Ska ta och lägga i en högre växel nu, jag tror jag är redo.
Mot Beach Winter 2010!!!
Wiiieee!

Kommentarer

  • Maria i Motala säger:

    2009-09-17 | 07:00:43
  • Maria i motala säger:

    Heja, heja, heja!!! Go, go, go!!! You can do it!!! Fast det är inte hälsosamt att gå runt med hälsporre. Det kan leda till förändringar som man måste operera bort. Ta hand om dig. Kram.

    2009-09-17 | 07:02:57

Kommentera inlägget här: