luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Första på länge

Kategori: My life..

Idag fick jag äntligen utsätta min kropp för lite härlig mjölksyra!
Den första på länge!
För exakt två veckor sen gjorde jag dubbla pass med Core och spinning,
sen vaknade jag dagen därpå med halsont.
Idag kunde inget stoppa mig!!!
Körde rätt lugnt med uppvärmning och "känna på vikter"-träning i gymmet,
men jag skulle bli mycket förvånad om jag inte har träningsvärk imorgon.
Hääärligt!

Snart är det dags!
Grey's Anatomy är tillbaka om ca tio minuter...
Thevattnet har precis kokat upp och älsklingen är här som sällskap.
Nu ska vi bänka oss!

En sak till!
Jag har precis börjat läsa Camilla Läckbergs senaste bok - Fyrvaktaren.
J har redan läst den och gav den goda betyg, så jag är förväntansfull!

Nu - dags för the och Grey's!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Är det din bok? LLånar den gärna i så fall=)

    Kram Loppa

    2009-09-30 | 21:46:52
  • Johanowski säger:

    Tja, det är väll hennes bok, det VAR min en kort stund för det var jag som köpte den, fick även läsa den först, vilket flyta va! Men jag kan lova dig att du får lånan den Loppa. ler

    2009-10-02 | 17:52:13

Kommentera inlägget här: