luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hemligheter

Kategori: My life..

God kväller!

Filmen jag såg igår ska ni inte se...
Visst drog jag väl på smilbanden någon enstaka gång, men tycker mest den
var rörig och konstig och inte alls speciellt rolig - alls.
Ska göra ett nytt filmförsök ikväll nu:

Den kan iaf inte va sämre..

Full fart idag, och imorgon - äntligen fredag!
Har jobbat på bra, handlat och vart på en timmes spinning.
Efter det var jag förbi hos Loppa och plockade frukt!
Hennes trädgård har en fantastisk blandning av äpplen, plommon och krikon!
Supergott Loppa - tack!

Hade tänkt göra chévrelasagne idag, men lasagnen blev till blodpudding.
Iofs inte vilken blodpudding som helst, nej de lux!
De lux = stekt..
Jag känner en man som åt micrad blodpudding varje dag jättelänge...
Usch.

Idag fick jag en jätterolig nyhet!!
Jag är så glad!
Men vad det är får förbli hemligt...

Lämnar er med denna cliffhanger och kastar mig på soffan med film
och en stor fruktskål!

Tjobaloba!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Den filmen lånar jag gärna=)

    Du får komma och plocka mer när du vill kusinen! Om du berättar hemlisen dvs...=)

    2009-09-03 | 21:19:27
  • em säger:

    love that movie..=) cliffhanger...då hoppas jag säsong två kommer snart

    2009-09-03 | 22:12:02
    Bloggadress: http://emlanpemlan.blogg.se/
  • Moster säger:

    Är det dags att gratulera??? Du vet väl att jag är släktens mesta gudmor :-)))

    2009-09-03 | 22:22:28

Kommentera inlägget här: